מאפינס חלבון דל פחמימות
יש לי דרישות די מועטות מארוחת הבוקר שלי, אצלי זו ארוחה קטנה יחסית שלא אמורה להכביד כי בוקר הוא זמן הפעילות ההתרוצצות הסידורים וכל מה שדורש אנרגיה וקלילות. זה לא זמן המתאים לי לעכל בנחת ארוחה גדולה, פשוט ככה אני וזה לא עניין של נכון/לא נכון כללי אלא התאמת הארוחות לסגנון החיים מתוך הקשבה לגוף, אנחנו מדברים על זה בתכנית לאורח חיים דל פחמימות ללמוד לדעת להבין-אורח חיים דל פחמימות- כדאי להצטרף לסבב הבא!. לכן ארוחות הבוקר שלי קטנות וכפועל יוצא של זה גם כמות החלבון בהן בהתאם. שני צנ






















