top of page

גבינות טבעוניות? כדאי להכין בבית

על מדפי המרכולים כבר ניתן למצוא די בקלות היצע מצומצם או רחב אבל היצע ממשי של גבינות טבעוניות ממפעלים שונים. זה טוב כי יש ביקוש אז נולד היצע וזה פחות טוב כשמסתכלים מקרוב על ההרכב התזונתי של המוצרים והמחיר שלהם.

מי שמעוניין להטיב את מה שהוא מכניס לגוף ומפסיק לאכול מוצרי חלב של פרות, עזים, נאקות וכד' אך עובר לצרוך באופן קבוע מוצרים המבוססים על שמן סויה (ממרח סויה מפורסם תוצרת ארה"ב בלי שמות! בלי שמות!) או שמן קוקוס מזוכך (מס' יצרנים הגבינות מאוד דומות זו לזו) או גבינות המבוססות על משקה סויה מעובה בסיבי הדרים ועמילן מעובד (חברה ישראלית בבעלות סינית, בלי שמות!) וכן הלאה- הרעיון לדעתי ברור- זו לא בריאות.

כשרוצים לאכול בריא יותר מכינים או משלמים למישהו אחר שיכין....

וכל כך קל להכין בבית! זה לא יאומן שתוך כמה דק' ובלנדר והופ! יש לכם שמנת חמוצה (ממקדמיה!) ממרחמאה מעולה הנמרח ישר מהמקרר בכריכים, גבינת שקדים אפויה המתפוררת בשמחה לסלט או בכריך או על פיצה או בתוך בצק של בורקס (יאמי!), גבינה יציבה מקשיו שניתן להוסיף לפשטידות או להכין ממנה טוסט מופלא וכריכים משגעים. וזה עוד לא הכל! מחלב סויה מכינים גבינת סויה שמנתית וקרמית בכל הטעמים שאוהבים וכמוצרלה נמתחת לפיצות...

אבל איך גלי? איך עושים את כל הדברים המופלאים האלו? ולמי יש זמן?

אז פנו 3 שעות ביום שישי הקרוב, 09/03 בכפר סבא, בין השעות 9:30-12:30 אלמד את כל סודות הגבינות והממרחים הטבעוניים. 290 ש"ח +ארוחת בראנץ' גדולה של כל התפריט הנלמד.

צרו קשר כבר עכשיו, נותרו מס' מקומות פנויים בסדנה שתפנק לכם את הכריך והסלט, לכל החיים!

0528-924766

bishulbari@gmail.com

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page